2016-2017 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN DERS KAYITLARI

 

2016-2017 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılı lisans öğrencilerinin ders kayıt işlemleri ile ilgili önemli tarihler aşağıdaki tabloda verilmiştir.

 

Ders Kayıtları - Danışman Onayı

30 Ocak – 03 Şubat 2017

Katlı Payı/Öğrenim Ücreti Ödeme Tarihleri*

23 – 27 Ocak 2017

Derslerin Başlangıcı

06 Şubat 2017

Ders Ekle / Sil - Danışman Onayı

06 – 10 Şubat 2017

Mazeretli Kayıt Yenilemenin Son Günü

24 Şubat 2017

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

            30 Ocak – 03 Şubat 2017 tarih aralığında  http://unisis.tau.edu.tr/ adresine kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılması, “menü/öğrenci sistemi/öğrenci bilgi ekranı” seçilerek “Ders Seçimi-Kayıt Yenileme” sekmesi tıklanarak ders kayıt işlemi yapılmalıdır.

 

Ders kayıt sürecinin sorunsuz ve doğru işleyebilmesi için eğitim-öğretim yönetmeliğimizle hüküm altına alınan DERS ALMA KURALLARI KAPSAMINDA DERS SEÇİMİ YAPILMALIDIR.

Ders kayıt haftasında ders seçimi yapan öğrencinin kaydının tamamlanabilmesi için    03 Şubat 2017 Cuma günü saat 23:59’a kadar ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ üzerinden ÖĞRENCİNİN DANIŞMANI TARAFINDAN ONAY VERİLMESİ GEREKMEKTEDİR.

  • Öğrenciler, ekle-sil haftasından sonra ders kayıtlanma raporunu Öğrenci Bilgi Sistemi’nden alarak kontrol etmeli ve imzalamalıdır.
  • Öğrenci ders kayıtlanma raporunu DANIŞMANINA ONAYLATTIRMALIDIR.
  • Kendi ve danışmanı tarafından onaylanan ders kayıtlanma raporunu               13 Şubat 2017 Pazartesi günü mesai bitimine kadar FAKÜLTE SEKRETERLİĞİNE TESLİM ETMELİDİR.
  • Ders kayıtlanma raporu teslim edilmediği durumda ders kayıtları ile ilgili doğabilecek sorunlarda TÜM SORUMLULUK ÖĞRENCİYE AİTTİR.

 

* Öğrenci Bilgi Sistemi Ders Kayıt ekranında Katkı Payı/Öğrenim Ücreti borcu çıkan öğrencilerin borçlarını aşağıda bilgileri verilen Halkbank Beykoz Şubesine ödemeleri ve dekontlarını Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na teslim etmeleri ya da oidb@tau.edu.tr adresine e-posta olarak göndermeleri gerekmektedir.

 

Dekonta T.C. Kimlik Numarası/Y.U. Numarası, öğrenci numarası, ad ve soyad ile kayıtlı olunan bölüm/program adının yazdırılması gerekmektedir.

Katkı Payı / Öğrenim Ücretlerinin yatırılacağı banka bilgileri;

Halkbank Beykoz Şubesi 

IBAN NO: TR 22 0001 2009 8660 0006 0000 69  

BIC/SWIFT: TRHBTR2A


Bu sayfa en son 26-1-2017 17:35 tarihinde güncellenmiştir.