MERKEZİ EĞİTİM ve ARAŞTIRMA BİRİMİ

Türk-Alman Üniversitesi Merkezi Eğitim ve Araştırma Birimi, üniversitemizde mevcut ve kurulmakta olan tüm eğitim ve araştırma laboratuvarlarının kurulumunun ve sürdürülmesinin yönetimini ve organizasyonunu yapmaktadır. TAÜ'nün ihtiyaçlardan ve imkanlardan doğan farklı, yenilikçi ve modern merkezi eğitim ve araştırma konsepti kapsamında, TAÜ'deki laboratuvarlar Eğitim Laboratuvarları ve Araştırma Laboratuvarları başlıkları altında lisans ve lisans üstü öğrencilerimizin eğitim ve öğretimlerinin eksiksiz bir şekilde gerçekleştirilmesi ve araştırma imkanlarının sağlanması hedeflenmiştir. Bu laboratuvarlar sayesinde öğrencilerimiz mezun olduklarında eğitimlerinin müfredatları içinde gerekli tüm pratik bilgi ve deneyime sahip olacaklardır. Daha detaylı bilgi ve görseller ilgili bağlantılar altındadır.

 

Üniversitemizde kurulmakta olan bazı laboratuvarlar aşağıdadır:

 

Grup No

Lab

Sorumlu

1

Allgemeine Charaktesierung

S. Coşkun

Mikroskopie

Werkstofftechnik

2

Automatisierungstechnik und Robotik

Y. Kayıkcı

Fertigungstechnologien

Industrielle Produktion

Logistik

3

Biotechnologie

A. Yarman

Grundlagenlabore - Biologie

4

Bodenmechanik

M. Hamderi

5

Computer - EDV

A. Yıldız

6

Dynamik

T. Akdağ

Mechanik

Leichtbau & Konstruktionswerkstoffe

7

Elektronik

M. Tümer

Elektrotechnik

Hochfreuenztechnik

Elektrische Antriebe

Regelungstechnik

8

Energiewissenschaften und -technologie

Ş. Uyaver

9

Maschinendynamik

M. Budakli

Fahrzeugtechnik

10

Grundlagenlabore  - Chemie

D. Ekinci

11

Grundlagenlabore  - Physik

N. Aral

Hochenergie und Plasmaphysik

12

Baustoffe und Bauchemie

T. Akdağ

Konstruktiven Ingenieurbau

Straßenbau und Denkmalpflege

14

Strömungsmechanik

M. Budakli

Srömungsmaschinen

Thermodynamik und Wärmelehre

Hydromechanik

15

Technisches Zeichnen und industrielles Design

M. Budaklı

16

 Instrumentelle Analytik

S. Özenler

 

 

Laboratuvar ve cihaz planlamasında dikkat etiğimiz kriterler

 

 


Bu sayfa 26-9-2017 14:17 tarihinde güncellendi.